deco-01

בלוג

הנה הגיע לו ט"ו בשבט שהוא בודאות החג המגניב מכולם. ועף לי הסכך מרוב רעיונות שבא לי לעשות. אז הכנתי עציץ מתוק בטירוף מאריזות חלב ריקות ומתנות לגננות- עוגה בעציץ וכף עם שוקולד פיצוחים.
רציתי להכניס קצת גלאם לחגיגות הסילבסטר העלובות שלנו, אז הכנתי כמה דברים שבקלי קלות משדרגים את השמפנייה שנשתה בערב. מה הכנתי? כנסו ותרימו כוס שמפנייה
רגע רגע, לפני שאתם זורקים את הסוודרים הישנים שלכם, בואו נכין גרבי בית, כובעים וכפפות. ונקשט הכל עם פונפונים שנלמד להכין בשתי שיטות
אני חורשת ספרים ופודאקסטים ברמה אולימפית אז יצרתי רשימה של פודקאסטים סופר ממכרים ומומלצים ואני פה כדי לשתף.
זה תמיד אותו הסיפור, מגיעים לחנוכה ואז נזכרים שאין חנוכייה. אז אין חשש אספתי כאן את החנוכיות הכי יפות ומעוצבות לרכישה ואפילו הכנתי הדרכה לחנוכיה מקורית לחנוכה 2021.
יום האישה 2021 מגיע עם ערכים שונים מאוד מאלו שאנחנו גדלנו עליהם, בפוסט אני סוקרת את הנשים שבאמת נגעו בחיי, אלו שלא מקבלות צלש"ים ורחובות לא נקראים על שמן, אלא רק הערכה אמיתית.
איך מכינים סופגניות בייתיות מושלמות? מתכונים של השף גיא מועלם לסופגניות ביתיות נהדרות ושלושה מטבלים נהדרים.
אחרי שיטוטים בפינטרסט התחלתי להתאהב ברעיון, אני לא בדיוק יודעת איך לקרוא לו חוץ מקישוטי בוהו-שיק לקיר. למה? ככה!
הדרכוןת להכנת קישוטים לסוכה מחומרים ממוחזרים, מבקבוקי פלסטיק וכו'.
המלצות למתנות מיוחדות במינן- סדנאות וסיורים קולינאריים מומלצים.
כבר איזה זמן מעיין ביקשה לדעת איך צובעים בגדים. אין לי מושג מאיפה היא הביאה את זה…בטח מאיזה סרטון יוטיוב…אז זו נראתה לי הפעילות המושלמת לפתיחת יום האופנה שלנו.
רעיונות לפעילויות עם הילדים בנושא חלל. הדרכות ליצירות בנושא חלל, איך בנינו חללית מקופסאות קרטון? איך מכינים מנורת לבה ביתית? מתכון להכנת שוקולד גלקסיה ועוד פעילויות כיפיות בנושא חלל עם הילדים.

חיפוש באתר

חבל שתפספסי משהו

פשוט הירשמי